Velkommen til

Mit billede
Kastrup, KBH, Denmark
Jeg er først og fremmest madentusiast, med en forkærlighed for at eksperimentere i køkkenet, herudover er jeg madskribent, foodstylist og kagenørd.

mandag den 22. april 2013

Morgengrød med rug og rabarber

Grøden ikke bare smager, så englene synger, den er også fyldt med masser af de gode kostfibre, der holder maven i orden


Foto: Carina Krüger


60 g rugflager
1½ dl kogende vand
60 g rabarber
5 dl æblejuice
100 g havregryn
Friske jordbær

Kom rugflagerne i en skål, hæld det kogende vand over og lad dem udbløde i 5 min. Vask rabarberne, skær dem i tynde skiver og giv dem et opkog med juicen. Tilsæt havregryn og rugflager med vand og lad grøden småkoge under omrøring 3-5 min., til den tykner. Tag grøden af varmen og servér med friske bær på toppen.
Se flere opskrifter her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...