Velkommen til

Mit billede
Kastrup, KBH, Denmark
Jeg er først og fremmest madentusiast, med en forkærlighed for at eksperimentere i køkkenet, herudover er jeg madskribent, foodstylist og kagenørd.

fredag den 8. marts 2013

Muslingesuppe

Suppen kan serveres som forret eller som en let hovedret med et godt, groft stykke brød til
 
Foto: Carina Krüger
1 løg
½ bdt. persille
3 fed hvidløg
1 spsk. smør
3 dl æblecider
1 ds. hakkede tomater
Salt og peber
1 kg rensede blåmuslinger
1 citron
2 dl cremefraiche

Hak løg, persille og hvidløg og sautér det i smørret et par min. Tilsæt cider og tomater, lad det småsimre i 10 min. og smag det til med salt og peber. Kom muslingerne i suppen og lad dem simre under låg i 5 min., til de åbner sig. Servér suppen med citronbåde, persille og kold cremefraiche.
Se flere opskrifter her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...