Velkommen til

Mit billede
Kastrup, KBH, Denmark
Jeg er først og fremmest madentusiast, med en forkærlighed for at eksperimentere i køkkenet, herudover er jeg madskribent, foodstylist og kagenørd.

torsdag den 8. marts 2012

Rodsalat

En skøn, grov salat, der er nem at have med. Kom salaten i en frysepose og læg en gaffel ved, så er frokosten på plads

Foto: Carina Krüger
2 gulerødder
2 rødbeder
2 spsk. olie
1 usprøjtet lime
2 tsk. sukker
Salt og peber
1 spsk. sesam
1 bdt. dild

Skræl gulerødder og rødbeder og skær dem i julienne (tændstikstynde stave). Rør olie, revet limeskal og saft med sukker, smag til med salt og peber. Hæld dressingen over grønsagsstavene og vend klippet dild i.

Se flere opskrifter her

3 kommentarer:

  1. Den lyder rigtig lækkert og ser flot ud :-) Får desværre ondt i maven af rødbeder- men eftersom jeg elsker dem spiser jeg det jævnligt alligevel!
    Kh Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. øv det lyder da ikke rart, jeg vil nødig være skyld i en gang ondt i maven ;O)

      gode tanker
      Kristina

      Slet
  2. Ha,ha nogle ting smager så godt. at man alligevel er villig til at udsætte sig selv for lidt ubehag :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...